Sunday, January 30, 2011

Pildi uus kuub

Mulle meeldib, kui seintel on pilte. Kunstist ei jaga ma midagi, lihtsalt mõni pilt on minu jaoks huvitav, mõni ilus, mõni meeldib üldse ilma põhjuseta. See joonistus ongi üks neist viimastest.



Selle pildi ostsin mõned kuud tagasi meie kohalikust kaltsukast mõnekümne krooni eest. Õieti esimesel päeval, kui teda nägin, ei ostnud, pildil polnud mingit raami ja üldse ei olnud ma kindel, mida sellise pliiatsijoonistusega peale hakata. Ostsin siis, kui järgmisel päeval ikka veel pilti peast välja polnud saanud. Autori nime kahjuks välja lugeda ei oska, esimene täht on väga segane.

Paar päeva hiljem juhtusin ühes Pärnu kaltsukas just õiges suuruses raamiga mõmmidega pildi peale, müüja loovutas selle mulle lausa 10 krooni eest. Tassisin sellegi koju, aga edasi sai mõistus otsa.Mõmmid koukisin raamist välja ja panin igaks juhuks kõrvale, aga haleda värviga raam ei teinud minu joonistust sugugi kaunimaks.


Alles paar kuud hiljem koitis korraga, et mustast kartongist võiks abi olla. Raami võõpasin vasekarva - lihtsalt seda värvi akrüülvärv oli varasemast kodus olemas. Igavesti suur purk, küllap tuleb seda veel siia kui sinna määrida, et kätte päris ära ei kuivaks.


Pilti-raame kokku ladudes tundus, et must taust kipub pilti kuidagi ära sööma, lisasin veel valge randi ümber joonistuse ja selline ta siis lõpuks sai.


Saab taas rahus kudumisega tegelema hakata.

No comments:

Post a Comment